جمالِ ادب و شہرِ فنون

غالب کے اشعار کا سب سے پہلا انگریزی ترجمہ

(فہمیدہ ریاض ) کامریڈ (Comrade)ہفتہ وار انگریزی اخبار، مولانا محمد علی جوہر کی امیدوں کا مرکز، ان کے سیاسی نظریات کا ترجمان اور حق و صداقت کا نقیب تھا۔ اس پرچہ میں مولانا نے مختلف […]

جمالِ ادب و شہرِ فنون

’خواب دان ‘کے حوالے سے ایک تنقیدی نوٹ

(رفیع اللہ میاں) ’اختراع‘ اور ’ارتفاع‘ صرف غزلیہ مجموعے ہی نہیں‘ اختر رضا سلیمی کے فن کے اختراعی پہلو سے ارتفاعی پہلو تک کے سفر کا حوالہ بھی ہیں۔ تخلیقی سفر کے راستے کو پہچاننے […]

جمالِ ادب و شہرِ فنون

تین گولے” (منٹو کے ایک خاکے یا مضمون کے پانچ پیرا گرافس کا مطالعہ)

(قاضی طا ہر) ·میرا جی کا “خاکہ” جو منٹو نے “تین گولے” کے عنوان سے لکھا کچھ اس طرح شروع ہوتا ہے کہ ” حسن بلڈنگز کے فلیٹ نمبر ایک میں تین گولے میرے سامنے […]

جمالِ ادب و شہرِ فنون

موسیقی اور شاعری کے باہمی روابط

موسیقی اور شاعری کے باہمی روابط از، یاسر اقبال شاعری موسیقیت کے بغیر بے اثر گردانی جاتی ہے بل کہ شاعری کی تشکیل میں موسیقیت کا بڑا عمل دخل ہوتا ہے۔ موسیقیت لفظوں کی صوت، […]

جمالِ ادب و شہرِ فنون

مستنصر حسین تارڈ کا ناول ’’بہاؤ‘‘: انسانی تہذیب کی داستان

(محمد ساجد) مستنصر حسین تارڑ کے ناول ’’بہاؤ‘‘ کو بجا طور پر اردو کا ایک بڑا ناول کہا جا سکتا ہے۔ یہ ناول ایک ایسا شاہکار ہے جو اپنے اندر صدیوں پرانے جہانِ رنگ و […]

جمالِ ادب و شہرِ فنون

گوا کی ڈائریاں اور یوسف کمبل پوش کا سفر نامہ

(نجیبہ عارف) اس گوشے میں ہفتہ بھر گزرنے کا احساس تک نہ ہوا۔ رات کو جب میں تھکی ماندی کمرے میں پہنچتی تو گردن کا درد اور پٹھوں کا اکڑاؤ بتاتا کہ دن بھر کسی […]

Dr Rafiq Sandhelvi
جمالِ ادب و شہرِ فنون

غار میں بیٹھے شخص کا ظہور:ایک مباحثے کی روداد

(’’غار میں بیٹھا شخص‘‘ مطبوعہ ۲۰۰۷ ء کی تقریبِ تقسیم کے موقعے پر محفوظ کردہ وڈیو ریکارڈنگ سے نقل کی گئی گفتگو) منظر نقوی: رفیق سندیلوی کی شخصیت پہلو دار ہے جہاں خاموشی بھی جلترنگ […]